Kako poboljšati koncentraciju? – 4 najbolja savjeta

Postoji mnogo načina da se ojača fokus. To ima veze sa obukom sposobnosti-ne toliko da su izazovi fokusa nepromenljivi vrhunski kvalitet.

Kako poboljšati koncentraciju? Obuka vještina se također koristi u liječenju kada je pojedincu zapravo dijagnosticiran zadatak i poremećaj deficita fokusa. Sposobnost koncentracije podržava briga o osnovama svakodnevnog života, dobrom ponašanju u učenju i blagostanju uma.

Promjena navika zahtijeva ponavljanje

Možete pokušati povećati fokus odabirom jedne od opcija navedenih u nastavku (na primjer, svakodnevne potrepštine, San).

Vježbajte ga rutinski najmanje 3 sedmice. Mijenjanje praksi, kao i stvaranje potpuno novih režima zajedno sa starim, može potrajati neko vrijeme, kao i potrebno ponavljanje. kada jedna tačka postane dio vaše svakodnevne rutine, možete odabrati još jednu lokaciju za trening.

Na primer, možete izabrati odredište na osnovu toga gde bi bilo najpogodnije za početak. Ako je puno tačaka već u redu, kao i samo vam je potrebno malo podešavanja vaših procedura, možete izabrati gde vam je potrebna najveća praksa.

Obratite pažnju na prilagođavanja vaše koncentracije, kao i na wellness tokom vašeg treninga.

GoSlim - smršaj zdravo

kako poboljšati koncentraciju
Kako poboljšati koncentraciju?

Kako poboljšati koncentraciju? Savjeti 

Spavaj. Proizvodnja noćnih režima je prednost. Mirni zadaci uveče, kao što su čitanje, pletenje, noćna užina ili gledanje televizije na kauču, signaliziraju mozgu da je vrijeme za smanjenje, kao i da uskoro ode na odmor.

Odaberite regular koji vam odgovara i ponavljajte ga svake večeri tri sedmice. Početak opuštajućeg, mirnog zadatka u najmanju ruku prije spavanja.

Ishrana. Hrana i pića koja jedemo tokom dana mogu značajno uticati na našu koncentraciju, kao i na performanse.

Pogledajte u Fshs hrane usluga. Mobilna aplikacija za ishranu FSHS podržava vas u lociranju odgovarajućih načina dobre potrošnje, koristi vršnjačku podršku, kao i uključuje specifične programe obuke vezane za wellness.

Pronaći ćete ideje i recepte za održavanje vašeg svakodnevnog wellnessa, časopis o hrani sa slikama i programima koji će vam pomoći da pratite postizanje vlastitih ciljeva.

Da biste održali fokus, preporučuje se da se sami upoznate sa četvoronedeljnim svakodnevnim treningom suočavanja, gde možete da posmatrate sopstvene zadatke, kao i da radite vežbe koje podržavaju vaše zdravlje sopstvenom brzinom.

FSHS hrani možete pristupiti putem samoposluživanja. Kada je u pitanju konzumiranje ponašanja, morate prestati, kao i misliti na sljedeće:

  • Jedete li često, otprilike 4-6 puta dnevno?
  • Za major meals sastavljate li odjeljak prema dizajnu tanjira?
  • Da li konzumirate dovoljno, tj. najmanje 1-1. 5 litara dnevno, kao i da li savetujete vodu kao piće od žeđi?
  • Pokušavate li upravljati koncentracijom konzumiranjem puno kafe ili energetskih pića? Obično 1-2 šolje kafe dnevno podmlađuje, ali veće količine nemaju sličan uticaj.
kako poboljšati koncentraciju
Kako poboljšati koncentraciju?

Trening. Šetajte duže jedan ili dva puta sedmično, po mogućnosti u prirodi. Upotrijebite sve svoje detektore i fokusirajte se na svoju okolinu tokom cijele šetnje: koju vrstu informacija vidite oko sebe, kakvu vrstu mirisa su u prirodi, kao i kako se staza ili kolovoz zaista osjećaju pod vašim nogama?

Ako šetnja u prirodi nije moguća, možete napraviti online šumsko putovanje uz pomoć odličnih video klipova za šetnju uma koje generiše Miele ry. Studija je zapravo otkrila da prirodno okruženje revitalizira naš um, a također i vježba poboljšava našu sposobnost da to saznamo.

Pokretom možete regulisati sopstvene performanse. Takođe, mali pokret može poboljšati vašu moć kako biste bili sigurni da se možete mnogo bolje fokusirati na svoja istraživanja.

Kao primjer, ustanite i iskoristite nekoliko vježbi za otkrivanje aktivnosti u tijelu.

U nekim slučajevima bi vam takođe moglo biti potrebno smanjenje svijesti koje će vam pomoći da se koncentrišete. Nakon toga možete iskoristiti vježbe za smirivanje i duboko uzimanje daha.

Kako poboljšati koncentraciju?

U svojim praksama učenja možete učiniti mnogo da poboljšate svoj naglasak. Danas se tvrdi da je potrebno prilagoditi vjerovanje da odgovara umu, tj.kognitivno ergonomski.

To podrazumijeva minimiziranje dodanih stimulacija, kratko zaustavljanje rada ispravno i također fokusiranje na jednu po jednu stvar.

Neke obrazovne institucije daju učenje kurseva obuke sposobnosti, kao i oni mogu biti odlična pomoć u skladu sa vašim vlastitim istraživačkim rutinama.

Organizatori istraživanja i psiho terapeuti obično znaju o takvim kursevima obuke. Dnevna rutina. Nabavite kalendar ili upotrijebite elektronski kalendar.

Strategija sedmice ističući vremena istraživanja studija, kao i slobodno vrijeme u rasporedu. Budite praktični, kao i obratite pažnju na oporavak koji vam je potreban.

Residence idealna količina vremena za učenje može biti samo 1-2 sata dnevno. Šest sati učenja dnevno je već dosta, posebno kada se govori o problemima sa fokusom.

A dopadljiv jedan ili profesionalni može pomoći da shvatim odakle da počnem. Strategija svoj raspored više pažljivo jedan dan svaki put.

kako poboljšati koncentraciju

Pokušajte pronaći načine koji su vam od koristi. Ovi standardi su zapravo bili korisni za mnoge: morate rezervisati svoje rano jutro, a takođe i jutro za stvari kojima je potreban trajni fokus i kreativnost.

Odmorite se od funkcionisanja svakih sat vremena. Napravite konsultacije i za ručak. Sredinom dana možete obavljati redovne poslove kraćeg trajanja.

Također označite podne pauze i vrijeme tretmana. Ostanite sa trenutkom predviđenim za učenje i tako dalje svog života. Recite Ne ako je potrebno.

Pokušajte se držati rasporeda 3 sedmice. Možete dodatno izabrati jednu stvar u svom rasporedu sa kojom ćete sigurno barem ostati tokom ovog vremena.

U isto vrijeme pratite kako vam se namijenjena rutina podudara. Slušajte svoje vlastito suočavanje i prilagodite raspored nakon testa po potrebi.

Pomodoro Metoda

Pomodoro strategija pomaže da se ošteti ono što izgleda kao veliki zadatak na manje stavke. Iskoristite 25 minuta u početku, nakon toga napravite 5-minutnu pauzu. Ponovi ovo.

Nakon četiri slična perioda, napravite duži odmor, na primjer, pola sata. Možete promijeniti vrijeme svog rada tako da vam odgovara.

Svakodnevno vježbajte tehniku za poslove među svojim istraživačkim studijama.

Sakrij telefon. Prema istraživanju, učenici uključuju svoje telefone pedeset puta dnevno. U prosjeku, telefon se gleda svakih 15 minuta po pet minuta svaki put.

Tako da je brzo potrebno više od četiri sata svaki dan da pogledate telefon! Sa stalnim poremećajima, um je osetljiv na odskakanje od nečega do još jednog.

Umne vještine

Pažljivost. Svesnost ili veštine svesti opisuju sposobnost da postoje u ovom trenutku. Biti danas znači posmatrati šta se dešava u sebi ili okruženju-ali bez prosuđivanja ili procene onoga što se posmatra.

Kada se uspostavite kao da posmatrate tačke u dometu, dobijate priliku da dođete do daha i da preobrazite situaciju.

Takođe vam pomaže da se koncentrišete na ono što je potrebno. Vježbanjem vještina svijesti stvarate kako biste osigurali da vas teške ideje ne vode sa sobom.

Na primer, ako želite da odustanete od celog posla, sada možete da usmerite svoje interesovanje na zadatak i kako možete ponovo početi da pokušavate.

Vrijednosti ono što ja zapravo želim da uložim svoje vrijeme na? Često se može dogoditi da dani prolaze kao na autopilotu, puni stvari čiju je definiciju teško identificirati.

Može biti teško odrediti na šta se fokusirati i kupiti. U ovom slučaju, osvjetljavajuće vrijednosti mogu pomoći.

Razmislite koje su vam tačke, kao i pojedinci, važne. Da je bilo šta izvodljivo, na šta biste sigurno zaista želeli da uložite svoje vreme?

Zabilježite za koje stvari smatrate da su veoma važne u vezama, istraživanju, ali i u slobodno vrijeme.

Odaberite nešto što namjeravate promijeniti i dokumentirajte koje ćete radnje sigurno upiti uputstva svojih vrijednosti u sljedeće tri sedmice.

Primjeri aktivnosti mogu uključivati „“želim dobrodošlicu prijatelju“,“ govorim prijatelju kako sam, a zauzvrat slušam šta mora da kaže „ili“ fokusirajte se na naš sastanak jedni s drugima i u međuvremenu odložite moj telefon.“

Preporučujemo da pročitate:

DRUGE UPRAVO ČITAJU

Možda te zanima