Kako hodati na visokim štiklama / TOP 10 najboljih savjeta

Želite da konačno iskoristite prelijepe štikle koje samo stoje u ormaru? Onda je vrijeme da naučite hodati na visokim štiklama

Kako hodati na visokim štiklama? Ako nosite visoke štikle, one vam mogu pomoći da vam dok stojite noge izgledaju mršavije, stomak ravniji, a ženstvenost nezaustavljiva.

Također, mogu učiniti čuda i za vaš hod, ali hodanje na visokim štiklama nije prirodan talenat – to je vještina koja se stiče i usavršava vježbanjem i disciplinom.

Počnite od nule i polako napredujte.

Kako naucit hodati na visokim štiklama – savjeti za početnike


Nemojte da idete od toga da nikada niste obuli štikle, a da hoćete da nosite štikle od 10cm. Postoji mnoge vrste štikli, koje variraju po visini, debljini i obliku, pa vi odaberite.

Vježbanje stopala će omogućiti vašim zglobovima da steknu snagu koja im je potrebna da biste na štiklama hodali bezbjedno i graciozno.


– Počnite sa cipelama koje imaju široke, niže štikle (oko 5cm) i koje su stabilne. Možete da uzmete i čizme.


– Zatim, naučite da hodate na nižim štiklama (engl.kitten heels; niske, tanke štikle, kakve su obično na sandalama.) Tako ćete naučiti da održavate ravnotežu.


– Pređite na čizme sa višim (ali debljim) štiklama. One će vam pomoći da se naviknete na nagib, a debljina štikle i fiksiranost koje vam daje čizma, olakšat će vam prelaz.


– Pokušajte sa cipelama sa platformama koje se pružaju duž cijelog đona cipele, što vam daje dodatnu stabilnost i udobnost, a istovremeno i mogućnost privikavanja na to da vam se peta nalazi iznad nivoa prstiju.

One nisu stabilne kao čizme, ali ako kupite ovakve cipele sa špicom, onda će one biti dobar prelaz za visoke, tanke štikle (engl. stilleto heels).

  Keto dijeta – Kako mršaviti putem ketoze


– Nosite kraljicu svih štikli. Visoke, tanke štikle takođe se zovu i špicaste štikle (engl. spike heels.) Štikla od 7-10cm će vam pružiti sve prednosti nošenja visokih štikli; sve što je više od toga zadaće vam mnogo više bola za malo više ljepote.

Kako hodati u visokim štiklama?

Pažljivo izaberite svoje cipele.
Nisu sve cipele napravljene jednake. Stanite u svojim cipelama na tvrdu podlogu i ispravite koljena, i vidite da li možete da se na prstima podignete 2-3cm.

Ako ne možete, štikle su vam u ovom trenutku mnogo visoke, i ne bi trebalo da ih nosite. Ako pokušate da nosite ovako visoke štikle, završit ćete tako što ćete hodati savijenih koljena, a to je dobar način da zaradite bolove, da ne spominjemo da ćete izgledati prilično smiješno.

Također, ćete željeti da u svojim cipelama imate dovoljno prostora tako da kasnije možete da dodate u njih uloške.

Idite korak po korak.
Hodanje na jako visokim štiklama nije kao hodanje kakvo ste učili kada ste bili mali, tako da ćete morati da uradite par stvari koje vam se mogu učiniti suprotne od onoga što biste prirodno uradili:


– Hodajte kratkim, sporim koracima i vodite računa da ne savijate koljena više nego što biste to inače radili. Primijetit ćete da vam štikle malo skraćuju korak. Što su štikle više, to će vaš korak biti kraći.


– Prvo spustite petu, pa prste (ne spuštajte ih istovremeno, i nemojte prvo da spustite prste). Kada vam težina bude na jagodicama stopala, prebacite je naprijed, kao da hodate na vrhovima prstiju.


– Držite noge skupljene. Manekenke sa modnih pista će često hodati tako što će jednu nogu staviti ispred druge čime svojim kukovima daju veći zamah, ali, da biste ovo savladali, potrebno je da vježbate.


– Stanite tako da vam peta jedne noge dodiruje središnji dio druge, a da istovremeno bude pod kosim uglom u odnosu na nju. Neka vam težina bude na prstima noge koja se nalazi iza, i kada se ta noga umori, prebacite je na drugu nogu.

kako hodati na visokim štiklama

Vježbajte.
Prije nego što obujete cipele i u njima izađete, jedan dan ih nosite po kući. Ovako ne samo da ćete se navići da ih nosite, već ćete na đonovima napraviti neravnine, tako da će se manje klizati. Obavezno vježbajte sve ono što normalno radite dok hodate, na primjer:

  Šta je CRP Test ? / 5 stvari koje trebate znati o CRP testu


– Mijenjajte smjer kretanja. Hodajte, stanite, okrećite se u krug i još malo hodajte.


– Izložite svoje štikle različitim površinama. Vjerovatno ćete morati da hodate i po podovima i po tepisima, i jednog dana će se od vas očekivati da hodate po klizavom, drvenom podu – da biste sve to mogli – vježbajte.


– Igrajte. Ako planirate da štikle nosite u neki klub ili na žurku gde unaprijed znate da ćete đuskati, onda đuskajte u svom ritmu u svojoj kući sve dok vam ne postane udobno da to radite na svojim štiklama.


– Ne zaboravite na stepenice! Kada silazite niz stepenice, na svaki stepenik zgazite cijelim stopalom, ali, kada idete uz stepenice, gazite samo jagodicama. Graciozno se držite za rukohvat, za svaki slučaj.


– Hodanje na štiklama u kući potpuno je drugačije od hodanja na istim tim štiklama napolju. Bez mekoće tepiha ili ravne površine u stanu od linoleuma ili drveta, hodanje na štiklama može biti deset puta teže.

Čak i najmanje neravnine u asfaltu mogu predstavljati poteškoće, tako da pokušajte da nekoliko puta prošetate ispred svoje kuće.

Dobro mjesto za vježbanje, nakon što savladate hodanje ispred kuće je da ih nosite u supermarket. Za ravnotežu koristite kolica!

Naučite kako hodati na štiklama

Dodajte uloške (ili gumene jastučiće) gdje god ima dosta pritiska i/ili trenja. Postoje ulošci napravljeni u raznim oblicima i od različitih materijala koji mogu da se naljepe u unutrašnji dio cipele kako biste udobnije hodali. Koristite ih koliko vam volja.

Odmorite stopala. Sjedite svakih dvadesetak minuta. Ako ste u kupatilu – sjedite. Ne skidajte cipele, jer će vam se bol tako samo pogoršati. Naime, noge će vam malo nateći kada ih skinete, pa će vam iz tog razloga biti teže da kasnije u njima nastavite.

  1. Što su vam veća stopala, to ćete moći da nosite više štikle udobnije. Nemojte da pretpostavljate da ćete moći da nosite iste štikle kao manekenke; mnoge od njih imaju velika stopala koja su u skladu sa njihovom visinom.
  2. Kupite kvalitetan par cipela. Obično važi pravilo da što su skuplje, to će trajati duže i biće bolje za vaša stopala. Neki proizvođači prave cipele sa jačom tankom štiklom i ulošcima. Ako tražite cipele za ples, pitajte svog instruktora plesa za preporuku za cipele koje su moderne, a pogodne za ples.
  3. Koncentrišite se na jedan po jedan korak.
kako hodati na visokim stiklama
Kako hodati na visokim stiklama?
Upozorenja
  1. Vožnja automobila u visokim štiklama generalno nije dobra ideja, naročito ako auto ima mijenjač. Za vožnju ponesite papuče ili baletanke.
  2. Pažljivo hodajte. Trava, šljunak, rešetke i odvodi su vaši neprijatelji. Čak i pukotina na trotoaru vas može savladati ako proguta vrh vaše štikle. Pazite kuda hodate i ne pomišljajte da žurite ili trčite noseći štikle.
  3. Bez obzira koliko su vam lijepe štikle, nemojte ih stalno nositi. Nošenje štikli vrlo često može da dovede do hroničnih bolova u stopalima i leđima.
  4. Štikle više od 12cm nisu predviđene za hodanje.
  Prostamid forum

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Podijelite ga s prijateljima!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Supported by TNT Grupacija
Adna
Adnahttps://diva.ba/
Adna je mlada multimedijalna novinarka u medijima TNT Grupacije. Prati vijesti iz biznisa i šoubiznisa.

DRUGE UPRAVO ČITAJU

Možda te zanima